Wednesday 13 July 2011

حضور افراد لباس شخصی مسلح در مقابل منزل نوید خانجانی+عکس


نوید خانجانی: "به علت حضور افراد لباس شخصی مسلح در مقابل خانه ام، امنیت جانی ندارم"
از 18 تیرماه 1390 افراد لباس شخصی در مقابل منزل پدری نوید خانجانی از اعضای کمیته گزارشگران حقوق بشر و جمعیت مبارزه با تبعض تحصیلی در اصفهان حضوری غیرعادی داشته و در این چند روز با فشاری که این افراد با حضور خود به خانواده و اطرافیان خانجانی وارد کرده اند مشخص شد که مسلح نیز می باشند.
به گزارش کمیته گزارشگران حقوق بشر، نوید خانجانی پیش از این در ادامه صدور احکام سنگین زندان برای فعالان حقوق بشر و زندانیان عقیدتی از شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی در دادگاه بدوی به ریاست قاضی پیرعباسی به ۱۲ سال زندان و جریمه نقدی محکوم شده است. خانجانی از دانشجویان محروم از تحصیل در دانشگاه به دلیل فعالیت های مدنی خود می باشد.
چندی قبل دانیال اوجی دانشجوی محروم از تحصیل بهائی توسط نیروهای لباس شخصی ربوده شده و در طی بازجویی در خصوص ارتباط با نوید خانجانی مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود که نگرانی ها را نسبت به وضعیت نوید خانجانی افزایش می دهد.
حضور نیروهای لباس شخصی مسلح و بی نام و نشان خلاف قانون بوده و امنیت شهروندان را به خطر می اندازد. بر اساس وقایع گذشته نوید خانجانی در صحبتی اعلام کرده است "مسئولیت افراد لباس شخصی مسلح را چه شخص و ارگانی بر عهده می گیرد؟"
توضیح تصویر: عکس از افراد لباس شخصی در مقابل منزل پدری نوید خانجانی در اصفهان





No comments:

Post a Comment